2015. sze 05.

Görögös nyári ebéd

írta: Terra filius
Görögös nyári ebéd

Egyszerűen kedvünk támadt egy könnyű ebédhez és hirtelen felindultságból az alábbit sikerült elkövetnünk.

Csikenyárs: csirkemellet kisebb kockára vágtam, majd bepácoltam pár órára olívaolaj és görögös fűszerkeverék egyvelegébe. Majd hurkapácához hasonló szúrós végű fa nyársakra sorakoztattam őket egy jénaiba, és 160 fokon sütöttem eleinte alufólia alatt, majd mikor megpuhult egy kis színt adtam neki az alufóliát leszedve.

Tzatziki

Ez a kedvenc receptem, a menta fantasztikussá teszi!

Hozzávalók:

  • 2db uborka
  • 2 dl görög joghurt
  • 10 dkg feta sajt
  • 10-15 mentalevélapróra darabolva
  • 2-3 gerezd fokhagyma finomra reszelve

Az uborkát megpucoljuk, hosszában kettévágjuk és a magos részt kikanalazzuk (ebből készült a zöldalmás smoothie), lereszeljük, majd félretesszük. A joghurtot a fetával krémesre kikeverjük, ráreszeljük a fokhagymát és hozzáadjuk az apróra vágott mentát. Az uborkát kinyomkodjuk és az öntetünkhöz keverjük.

Görögsaláta recept: itt :)

Mi citrom nélkül, kevesebb lilahagymával készítettük. 

Úgy es jó volt! ;)

Szólj hozzá

csirke görögsaláta tzatziki GM